lyckodag!

idag är det inte mindre än fredag och jag har suttit och pluggat hela morgonen. klockan 12 plingade det på dörren och inte mindre än två paket låg där utanför och väntade på mig!



ena paketet var inte mindre än min första glossybox! som jag har väntat.





det andra paketet var från reddville, med andra ord gratis tamponger. denna månad var det hudvårdserien oliva som var på omslaget denna gång! med denna box var det en handkräm med som är så fantastiskt bra!





för er som vill gå med eller bara prova på dessa två underbara paket kan göra det på www.glossybox.se och www.reddville.se

glossybox kostar endast 139:- i månaden och reddville är kostnadsfritt!
Publicerat: 2013-05-03 @ 12:43:10


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0