ingen rubrik

idag skulle jag ut i förrådet.
när jag öppnar förrådet ser jag att hälften av alla saker
är borta, spårlöst borta.
och den ny inflyttade grannen har sina saken i mitt förråd.
dom sakerna som inte var borta
stod i ett annat förråd tillsammans med någon annans saker.
jätte roligt jävla puckon.

och något lås hade jag inte heller.
hade det när vi var på semester
och så tänkte jag
"äsch, vi är bara 8 stycken i huset, varför behöva lås?"
dumma mig.

ringer runt till vaktmästaren, nån annan snubbe.
nej.. ingen har slängt det? konstigt

nu minsann ska jag gå till min kära granne som inte var hemma förut!
jävla PUCKO som slängt mina saker................
Publicerat: 2012-03-18 @ 14:31:45


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0